در تراوین اصلی چگونه dual بازی کنیم

travian

RSS پروفایل تماس با مدیر عناوین مطالب صفحه اصلی
موضوعات
پیوندها
FULLSAVE travian5
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان travian و آدرس travian5.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه

آرشیو پیوندهای روزانه
در تراوین اصلی چگونه dual بازی کنیم

اینجا چگونه چند نفره روی یک اکانت بازی کنیم(Dual) را اموزش میدیم


بخش اول:

Duals:1)
بسیاری از افراد نمی دانند دوئل چیست. dualها معمولا اکانت هایی هستند که برای رسیدن به غارت یا ساخت و ساز و ارتش هجومی در کوتاه ترین زمان ممکن با هم بازی میکنند.انها ممکن است نقشه مهمی در یک اتحاد ایفا کنند.


پیدا کردن یک DUAL خوب:

برای پیدا کردن یک دوئل خوب شما نیاز به تجربه هم دارید و اگر این راهنمای ساده را دبنال کنید میتواندی دوئل مورد نظر خودتونو پیدا کنید.
1_هدفتون برای ایجاد اکانت چیه؟یعنی انچه را از اکانت خود میخواهید: غارتگر تاپ تن, هجومی یا دفاعی)
2_چه نوع قبیله ای را از بین رومی ها.گول ها یا توتن ها انتخاب میخواهید بکنید و با کدومشون میخواید بازی کنید
3_از دوئلتون چه انتظاراتی دارید؟(وقت گزاشتن روی اکانت_رید دادن_تجربه_طلا)کدوم یکی از این خاصیتا واستون مهمه_(اگه یکی رو پیدا کردین همه اینا رو داشت ما رو هم خبر کنید)_

بخش دوم:
یک دوئل چه چیزی به شما ارائه میکنید؟
میتوان از طریق یاهو یا انواع مسنجر ها یا پسته الکترونیکی با دوئل خود ارتباط خوبی برقرار کنید و ان را نگه دارید.

توصیه من این است با استفاده از چارت زمانبندی ساده زیر به طور هماهنگ با دوئلتون رو ی اکانت بازی کنید.پیشنهاد میکنم بیش تر از سه نفر رو ی یک اکانت نباشین اما بازیکنای قوی و حرفه ای زیادی هستن که حتی تیمی بیش از 10 نفر در سرور های بین المللی بازی میکنن.البته غالبا در ایارن دو الی 4 یا حد اکثر 5 نفر روی یک اکانت هستن برای دوئل:
یک دوئل:هر 12 ساعت تعویض کنید وقته بازیتونو
دو دوئل:هر 8 ساعت تعویض کنید
3 دوئل:هر 6 ساعت

شما با استفاده از این اموزش میتونید یک دوئل با کیفت و تجربه بالا و مناسب پیدا کنید.کسی چی میدونه شاید یک دوسته خوبم پیدا کردید
البته بسیاری از بازیکنان دوئلشونو از سرور های قبلی که به عنوان یک دوست با هم بودند انتخاب میکنن که به نظره منم این یکی از بهرتین راه های پیدا کردن یک دوئل خوب هست.چون شما تجربه اون رو در سرور قبلی دیدید و با نوع بازیش به خوبی اشنا هستید و به راحتی میتونید به هم اعتماد کنید.

به یاد داشته باشین وقتی که دوئل دارید دیگه این اکنته منه نداریم این اکانتی برای هر دوی شماست و شما دو شریک برابر با هم هستید و فرقی نمیکند کدومتون اکانتو ساخته باشین .

بخش سوم:
هماهنگی با Duals:
به منظور داشتن یک اکانت موفق دوئل باید همیشه با یکدیگر در ارتباط باشید و پیشنهادات و نظرات خود را و کارهایی که مخیواهید بکنید را در اختیار یکدیگر قرار بدهید.تا با همفکری به یک نتیجه مناسب برسید.
فکر دسته جمعی همیشه بهتر هستش.چون با اینکار شما میتونید بفهمید فکر و قصدی که دارید اماکن داره بهترین کار برای اکانت نباشه و درخواست از یک نفر دیگر برای نظر او میتونه شما رو در رسیدن به بهترین نتیجه کمک کنه.
و کمک میکند زمانی که شما نیستید دوئل شما بر روی اکانت باشد و خیال شما از هر جهت راحت باشه.

حمله با Duals:

یکی از سخت ترین کارها همین قسمت هست.اگر میخواهید رید هاتون و حملاتون در بازه و فاصله زمانی کمی باشه این روش بهترین راه حله.به این صورت که شما موج پاکسازی رو میفرستن و دقیقا همزمان با زدندکمه تایید چند میلی ثانیه بعد دوئلتون میزنه و این خودش باعث میشه کار شما بسیار راحت بشه.(البته از بیان جزئیات چشم پوشی میکنم چون خودتون استادین دیگه)
دفاع با Duals:
برای دفاع دو نفره بهتر است با هم کار کنید یعنی دو نفری با هم دفاع کنید.چون مثلا اگه احیانا یکی کدومتون اتصالتون به اینترنت سر یک مشکلی قطع بشه اون یکی باشه(این مشکل در بین دیال آپ دار ها شایع تر است(کما اینکه خودم سر این قضیه در سرور دو 1000 نیزه دار از دست دادم)
به این کار Sniping میگویند یعنی شما باید در بین حمله فیک موج پاکسازی ومنجنیق و حمله اصلی نیروهاتونو به سرعت عقب و جلو ببرید که معمولا بازیکن های تک نفره قادر به انجام یک دومه این کار هستن.
.چنانچه حملات با رئیس یا کاتا بود .معمولا تنها چند هزار(یا صد)سرباز فرستاده خواهید شد که فرض مثال اگر شما داری لشکر دفاعی 6000 نفره باشید با تقسیم کردن ان به دوتا 3000 تایی برای snipe.سپس وقتی فرض مثال فاصله بین موج پاکسازی و حمله رئیس یک ثانیه فاصلست
وقتی دو نفر باشید شانستون برای اینسرت کردن نیروها در همون یک ثانیه بیشتره.(و در این صورت چیف محترم به سیخ کشیده میشوند).البته خیلی دیده شده بازیکنان تک نفره هم این کارو انجام میدن اما در خوش بینانه ترین حالت 20%امکان اینکه درست محاسبه کرده باشید وجود داره.و در اغلب موارد اکثر بازیکنان اشتباه میکنن.اگر درست انجام داده باشین باید به این صورت باشه:
10:00:00 – موج پاکسازی
10:00:00 -- snipes (نیروها در مرحله دوم به ده دوم اینسرت میشن)
10:00:01 -- امواج منجنیق دار


مشکلات با Duals
بسیاری از بازیکنان با دوئل ها مشکل دارن.
ممکن است در کلیک همزمان لاگ اوت بشین(اونم در حال انجام یک کار مهم مثله همون فاصله یک تا سه ثانیه بین موج های پاسکازی و رئیس)
یا اینکه فقط میخوان کارای خودشونو رو اکانت پیاده کنن.مثلا شما منابع را از دیشب با غارت به دست اواردید فرض مثال برای تحقیق دلاور در اوایل بازی یکدفعه صبح میاید میبیندی دوئلتون اونا رو بری ساخت جاسوس یا گرزدار حروم کرده و دیگه.... دی:
بهرت است در این موارد دنبال یک دوئل هماهنگ تر با خودتونبگردید.ولی بهترین راه همان صحبت کردن متداول با دوئلتون هست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
اموزش ساخت سایت تراوین در هاست رایگان
فایل خرید حیوانات به طلا برای اسکریپت تراوین
سایت تراوین 5
چیف یا تسخیر کردن
اسکریپت
اسکریپت کامل تراوین ( پایه ی همه ی اسکریپت ها)
اسکریپت
قهرمان چیست؟
قیمت تبلیغات
آموزش تقلب طلا در تراوین اسپید
آموزش ساخت سرباز در سرور اسپید
اموزش بازی با قوم پارس
نرم افزار رایگان ارسال ایمیل انبوه
3 فرمول طلایی برای تراوین اسپید
14 نکته ی طلایی در مورد تراوین اصلی
در تراوین اصلی چگونه dual بازی کنیم
سرور تراوین 5
ساخت سایت تراوین
چکش زن
عکس های پروفای بازیکنان تراوین
آرشیو
مهر 1392
مرداد 1392
ارديبهشت 1392
برچسب ها
امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 3036
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1